افزودن افزونه

قبل از ارسال افزونه، از شما می‌خواهیم دستورالعمل‌های ما را مرور کنید و سوالات متداول را بخوانید. مجموعه مختصری از سوالات رایج در زیر فرم فهرست شده است.

قبل از اینکه بتوانید یک افزونه جدید آپلود کنید، لطفاً وارد سیستم شوید.

پس از ارسال، افزونه شما به صورت دستی برای هر گونه خطای رایج و همچنین اطمینان از مطابقت آن با همه دستورالعمل‌ها بررسی می‌شود.

سوالات بیشتر پرسیده شده

فرایند بررسی چقدر طول خواهد کشید؟

این در سؤالات متداول برنامه‌نویس است. بین 1 تا 10 روز طول می کشد. ما سعی می‌کنیم همه افزونه‌ها را ظرف 5 روز کاری پس از ارسال بررسی کنیم، اما بسته به پیچیدگی افزونه شما، فرآیند به همان میزانی که طول می‌کشد طول می‌کشد.

پیوند افزونه من چه خواهد بود؟

نشانی وب افزونه شما بر اساس مقدار نام افزونه در فایل اصلی افزونه شما (یکی که سربرگ های افزونه دارد) پر می شود. اگر آدرس خود را به عنوان نام افزونه: Boaty McBoatface تنظیم کنید، پیوند شما https://wordpress.org/plugins/boaty-mcboatface و اسلاگ شما خواهد بود. به عنوان مثال boaty-mcboatface. اگر افزونه ای با نام شما وجود داشته باشد، boaty-mcboatface-2 و غیره خواهید بود. دقیقاً مانند نام پست های وردپرس عمل می کند.

وقتی افزونه شما تایید شد، نام آن قابل تغییر نخواهد بود.

من در نام افزونه‌ام اشتباه کرده‌ام؛ باید دوباره ثبتش کنم؟

لطفا ندهید! در عوض به plugins@wordpress.org ایمیل بزنید و تا زمانی که افزونه شما تایید نشده باشد می‌توانیم نام آن را تغییر دهیم. از آنجایی که ابتدا ایمیل‌ها را بررسی می‌کنیم، احتمال دارد که آن را بگیریم. اگر این کار را نکردیم، فقط به ما ایمیل بزنید و اشتباه را توضیح دهید. ما توضیح خواهیم داد که چه کاری باید انجام شود.

چرا نمی توانم افزونه ای با نام های نمایشی خاص ارسال کنم؟

نام برخی از افزونه ها به دلیل سوء استفاده از علامت تجاری ممنوع است. به طور مشابه، ما به طور کامل برای محافظت از شما از استفاده آنها در اسلاگ های افزونه جلوگیری می کنیم.