Domains

به دلایل مختلف مربوط به ثبت علامت تجاری وردپرس برای ما، ما از شما تقاضا داریم اگر قصد دارید سایتی در مورد وردپرس یا مرتبط با آن راه اندازی کنید از کلمه “WordPress” در آدرس آن استفاده نکنید بجای آن سعی کنید از کلمه “wp” یا معادل آن استفاده کنید. ما وکیل نیستیم، اما بعضی از بهترین هایشان به ما گفتند که برای حفظ علامت تجاری خود باید این کار را انجام دهیم. همچنین تعدادی از کاربران گفتند این تشابه اسمی ها باعث سردرگمی آنها شده است.

اگر شما هم اکنون دامنه ای دارید که درونش کلمه “وردپرس” وجود دارد، تغییر مسیرش به “wp” یا معادلش مشکلی ندارد، البته تا زمانی که کاربران قادر به مشاهده اش باشند و در تبلیغ های شما هم نباید از عبارت “وردپرس” استفاده شود و در‌نهایت باید به فکر این باشید که دامین های سابق را به بنیاد وردپرس انتقال دهید.

استفاده از کلمه “WordPress” در زیر دامنه‌ها مشکلی ندارد، مانند wordpress.example.com، ما تنها درباره استفاده از این کلمه در دامنه های اصلی کمی نگرانیم.

ما این را به هر کسی که تا به حال از ما پرسیده است گفته‌ایم، فقط می‌خواستیم آن را عمومی کنیم تا افراد بیشتری از این سیاست آگاه شوند.

دامنه های دیگر از وردپرس در آنها استفاده می کنند!</whine>

اگر آنها WordPress.com، WordPress.net، WordPress.org، WordPress.tv یا WordPressFoundation.org نیستند، مجاز نیستند، و باید با اشاره گر به این صفحه با مالک تماس بگیرید. این مورد را بیشتر در مورد سایت‌های اسپم می‌بینیم که پلاگین‌ها و مضامین حاوی بدافزار را در آنها توزیع می‌کنند، که احتمالاً نمی‌خواهید با آنها مرتبط شوید.