انتشارات دموکراتیک

آزادی در ساختن. آزادی در تغییر. آزادی در اشتراک‌گذاری.

ماموریت ما

وردپرس نرم‌افزار طراحی شده برای همه است، با تاکید بر دسترسی، عملکرد، امنیت، و سهولت استفاده. ما معتقدیم یک نرم‌افزار عالی باید با حداقل تنظیمات کار کند، بنابراین می‌توانید روی اشتراک‌گذاری داستان، محصول، یا خدمات رایگان خود تمرکز کنید. نرم‌افزار پیشفرض وردپرس ساده و قابل پیش‌بینی است بنابراین شما می‌توانید یه راحتی شروع به کار کنید. همچنین امکانات قدرتمندی برای رشد و موفقیت ارائه می‌دهد.

ما به دموکراتیک کردن انتشارات و آزادی‌هایی که با منبع باز به دست می آیند اعتقاد داریم. حمایت از این ایده یک جامعه بزرگ از افرادی است که در این پروژه همکاری و مشارکت دارند. جامعه وردپرس استقبال‌کننده و فراگیر است. اشتیاق همکاران ما’ باعث موفقیت وردپرس می شود که، به نوبه خود، به شما کمک می کند به اهداف خود برسید.

همکاران وردپرس از سراسر کره زمین، ساعت‌های بی‌شماری را به ساختن ابزاری که انتشارات را دموکراتیک می کند اختصاص داده‌اند. وردپرس یک نرم افزار متن باز است که هم رایگان و هم گرانبها است.

تکنولوژی

درباره وردپرس بیاموزید، جایی که بوده است، و جایی که می‌رود.

جزئیات

چیزهای زیادی در جزئیات وجود دارد. با جزئیات همراه باشید.

مردم

درباره جامعه وردپرس و نحوه ارتباط ما با یکدیگر بیاموزید.

داستان ما

وردپرس در سال 2003 شروع شد، زمانی که مایک لیتل و مت مولنوگ فورکی از آن را ایجاد کردند b2/cafelog. حتی در آن زمان نیاز به یک سیستم نشر شخصی زیبا و با معماری خوب مشخص بود. امروزه وردپرس بر پایه PHP و MySQL ساخته شده و تحت مجوز GPLv2 است. همچنین پلتفرم انتخابی برای بیش از حد است 43% از همه سایت ها در سراسر وب.

پروژه متن باز وردپرس در طول زمان به روش های مترقی تکامل یافته است — توسط توسعه دهندگان ماهر و مشتاق، طراحان، دانشمندان، وبلاگ نویسان و غیره پشتیبانی می شود. وردپرس فرصت ایجاد و به اشتراک گذاری را برای هر کسی فراهم می کند، از حکایات شخصی دست ساز گرفته تا حرکات تغییر جهان. افرادی که تجربه فناوری محدودی دارند می‌توانند از آن در خارج از جعبه استفاده کنند، و افراد با دانش بیشتری می‌توانند آن را به روش‌های قابل توجهی سفارشی کنند.

منشور حقوق

وردپرس تحت مجوز مجوز عمومی عمومی (GPLv2 یا بالاتر) که چهار آزادی اصلی را فراهم می کند. این منشور حقوق وردپرس را در نظر بگیرید:

اولین آزادی

برای اجرای برنامه برای هر هدفی.

دومین آزادی

برای مطالعه نحوه کارکرد برنامه و تغییر آن به آنچه که شما می‌خواهید.

سومین آزادی

برای توزیع مجدد.

چهارمین آزادی

برای توزیع کپی از نسخه‌های ویرایش شده خود به دیگران.